اس ام اس نامردی و خیانت
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس نامردی و خیانت
دو شنبه 17 آذر 1393 ساعت 8:50 | بازدید : 534 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

هر دومون خیانت کردیم

من شب ها با گریه می خوابیدم

و تو با غریبه!

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟

 

اس ام اس نامردی و خیانت

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

تن من زخمی است

یک خراش کمتر یا بیشتر

چه فرقی دارد…؟

راحت باش

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه

که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

دیگر بازی بس است

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی می کند

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته

مردهای چشم چران

زن های خائن

پس چه شد … ؟

چیدن یک سیـب و این همه تقـــاص ؟

بیچاره آدم

بیچاره آدمیت

 

اس ام اس نامردی و خیانت

 

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی

اس ام اس نامردی و خیانت

اس ام اس نامردی و خیانت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 1219
:: بازدید سال : 2992
:: بازدید کلی : 55639